Tuesday 28 August 2012

o poveste de iubire

 o mica povestioara de iubire 
A fost o adata ca nici o data o fetita si un baetel care se iubeau de cind sau vazut prima oara. asa ei sau iubit un timp, dupa ce ei au mai crescut, deja erau prin clsa a-5-a si iubirea lor se destrama de oarece prietenii lui punesera ochii pe fetita baiatul din rasputeri se lupta ca sa nu piarda iubirea ei. Ii facea in fiecare zi confesiuni de dragoste  si asa timp de vrin an,insa nu a avut succes sa o cucereasca din nou; .......peste vrio citiva ani deja crescusera ei mai mari deja erau prin clasa a-7-a si baiatul cu inima frinta nusi putea gasi o alta fata, el sa inchis in sine, sa dezis de unii prieteni,fetele care erau preietene cu ea ii tot spuneau baiatului ca ea nul merita pe el,ca el merita ceva mai bun, insa el o iubea ca prima oara si nu sio putea scoate din inima lui si asa a continuat citiva ani.mai apoi el sia pus in plan sa o uite dar ii era foarte greu sa o uite,baiatul era deja prin clasa a-9-a a gasit o fetita gingasa cu care sa intilnit un timp mai apoi siau zis ca sasi ia un ragz si a pierduto. el a mai suferit ceva timp ,deja terminase scoala lucra si in timpul liber se plimba prin park si se aseza pe o banketa si medita asupra vetiii ,si meditind isi daduse seama ca nu avut parde de nimic in viata lui ,in gind'' nai iubire nai nimic..,si baiatul cu lacrimi in ochi se duse acasa si se tot gindea nam pentru ce trai am pierdut totul,se gindea sa se sinucida. ce ia venit in minete sa se duca sasi faca un locusor unde sasi puna capat zilelor si in acel moment ii suna seful de la lucru. te rog sa ma ajuti am niste clienti si nai vrea sa ma ajuti baiatu se gindi sii raspunde acus vin.se dusera el la munca a facut treaba care ia propusul seful.dupa ce a terminato a esit in parc sa pus iarasi pe bancheta a aplecat capul in jos si cu lacimi in ohi se gindea cum la parasit iubita,peste chitivai clipe aude un glas.o fata il saluta si il intreaba se poate sa ma asez?.el ridicind capsorul cu lacrimi in ochi spune da desigur si a inceput sasi stearga lacrimile,fata il intrebara de ce e asa trist si suparat?el ii raspunde,de ce crezi ca tear interesa viata mea?fata mai opoi ii spune dar tu de crezi ca eu am dorit sa ma asez linga tine?
baiatul;pai nustiu!
fata;eu tot am suferit din dragoste ca si tine,am inceput sami petrec zilele libere prin parc si intro zi team vazut pe tine te plimbai pe aleia parcult si cum teaam vazut mam indragostit de tine!
baiatul; o intreaba de ce pe mine mai ales?
fata;de aia ca esti un om cu suflet bun nu esti ca ceilalti;
si asa discutind ei citeva minute baiatul o intreaba vreai sa fii iubita mea de azi in collo pina la adinci batrinete si fata bucurosa ia zis da peste un timp ei sau casatorit si au avut citiva copii frumosi si au trait fericiti pina la adinci batrinete

No comments:

Post a Comment